Bestellingen en leveringen

Bestelde boeken kunnen afgehaald worden in Erfgoedhuis Oud-gemeentehuis te Hingene tijdens de openingsuren.

Heb je een adres in Klein-Brabant en kan je om bepaalde redenen je niet of moeilijk verplaatsen naar Hingene, dan kunnen na afspraak en zonder extra kosten de boeken thuis bezorgd worden.

Voor verzending buiten Klein-Brabant worden de boeken opgestuurd met Taxipost en wordt een bijkomende verpakkings- en verzendingskost van 10 euro aangerekend voor België, voor onze buurlanden 20 euro en voor de landen van de Europese Unie 30 euro. Deze tarieven zijn geldig voor boeken waarvan het gewicht 2 kg niet overschrijdt.

Een bestelling wordt aanvaard na ontvangst van het gezamenlijke bedrag op bankrekeningnummer IBAN BE63 0682 0091 4208 - BIC: GKCCBEBB van de Vereniging voor Heemkunde in Klein-Brabant vzw, Wolfgang d'Urselstraat 20, 2880 Hingene-Bornem met vermelding van de naam van het betrokken boek en het gewenste aantal exemplaren.

Bestellingen voor boeken gebeuren via het secretariaat van de vereniging:

Vereniging voor Heemkunde in Klein-Brabant vzw

Achiel Calus